niedziela, 29 czerwca 2014

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana do LBA, za co dziękuję Mrocznej.
Dla tych którzy nie wiedzą o co chodzi:
,,Liebster Blog Award jest przyznawana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wkonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby nominującej, następnie wymyślić 11 nowych pytań i nominować następne 11 osób do zabawy. Nie można nominować osoby, która cię nominowała."

Pytania od Mrocznej:
1. Ulubiona potrawa.
Nie mam ulubionej. Lubię dużo potraw.
2. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Jeszcze do niedawna chciałam zostać prawnikiem, ale teraz to już sama nie wiem. Zostało mi jeszcze trochę czasu do zastanowienia.
3. Co skłoniło cię do pisania?
Sama nie wiem. Pisała od zawsze. Pierwsze opowiadanie napisałam w wieku 9 lat i pamiętam jaka byłam dumna :) Później dalej pisała coraz to lepsze historie i tak to już zostało :)
4. Masz zwierze (nie wliczając rodzeństwa :p)?
Mam psa.
5. Wierzysz w pechowe/ szczęśliwe liczby?
Nie.
6. Co robisz, gdy masz zły humor?
Kładę się na łóżku i próbuję się uspokoić.
7. Ulubiona książka?
Mam dużo ulubionych, ale jeżeli miałabym wybierać z tych ostatnich przeczytanych to ,,Kocham Cię Danny".
8. Jak masz na imię?
Natalia.
9. Ulubiona dyscyplina sportowa?
Nie mam ulubionej.
10. Czy ktoś z bliskich wie, że piszesz?
Jeśli chodzi o prowadzenie bloga to wie kilka osób, a jeśli o ogólnie pisanie to chyba każdy.
11. Ulubiony film?
Też dużo lubię m.in. ,,Trzy metry nad niebem".



Moje pytania:
1. Kiedy zaczęłaś pisać?
2. Na czyj koncert najbardziej chciałabyś pójść?
3. Hobby?
4. Ulubiony serial?
5. Jakiej muzyki słuchasz?
6. Twój ulubiony aktor i aktorka?
7. Jak rozpoczęła się twoja historia z pisaniem?
8. Czy masz jakieś inne pasje?
9. O czym marzysz?
10. Skąd bierzesz pomysły na rozwój akcji w swoim opowiadaniu?
11. Czy ktoś ci pomaga w pisaniu?


Nominuję blogi:
 fatal--love.blogspot.com
1d-false-love.blogspot.com
sila-jest-we-mnie.blogspot.com
stream-of-lies.blogspot.com
pain-and-love-1d.blogspot.com

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację. :) Odpowiedzi pojawiły się u mnie na blogu, w odpowiedniej do tego zakładce.
    Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Przychodzę z niezbyt fajną dla mnie informacją. Jeszcze wczoraj funkcjonowałam jako „m. mellodybell”, ale niestety ktoś był na tyle chamski, że wkradł się na moje konto Google, zmienił na nim hasło i usunął mojego bloga (fatal--love.blogspot.com), a także drugiego, który był w budowie.
    No cóż, sytuacja jest taka, że do historii o Harrym i Elisabeth nie wrócę, ponieważ rozdziały miałam zapisane na blogspocie, a nie dam rady tego otworzyć, ale na Twojego bloga oczywiście będę zaglądać i komentować.
    Może wrócę z jakąś nową historią. Na razie jestem jedynie dostępna na asku: http://ask.fm/mellodybellx
    ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu. Szkoda :( A nie mogłabyś jakoś spróbować od nowa czy coś?

      Usuń
    2. Nie ma sensu powtarzać od nowa całego opowiadania, bo zanudziłabym czytelników, a rozpoczynanie od środka pozbawiłoby sensu tą historię...
      Ale zdecydowałam się, że zacznę dodawać nowe opowiadanie, które miało być publikowane zaraz po tym usuniętym. Wolałabym żeby było skończone, no ale cóż, pozostało mi pisanie na bieżąco.
      Niedługo znów powrócę :)

      Usuń
    3. W takim razie cieszę skę że wrócisz :)

      Usuń