sobota, 2 sierpnia 2014

Sprawy organizacyjne

A więc, napisałam w notce pod rozdziałem, że dodam posta dla tych, którzy mam nadzieję, że dojdą, więc dodaję ;)

DLA NOWYCH CZYTELNIKÓW

Nie wiem jak zacząć, no ale spróbuję XD
Jeśli ktoś miałby ochotę czytać I część, to proszę bardzo, nie zabraniam oczywiście, ale ci którym się nie chce, raczej nie muszą. II część będzie dość inna od pierwszej i myślę, że nie ma potrzeby. Tylko w niektórych momentach mogą te osoby nie wiedzieć o co chodzi, ale będę próbowała jakoś tak pisać, żeby wszystko było jasne, więc teraz do tych którzy czytali pierwszą część: proszę się nie denerwować jeśli będą jakieś powtórki i wspomnienia.

To raczej tyle. Zapraszam na pierwszy rozdział 05- 06 września!

2 komentarze:

  1. zapraszam na http://fanfiction-promise.blogspot.com/ gdzie pojawił się pierwszy rozdział1
    mam nadzieję, że zajrzysz na moje opowiadanie i z chęcią przeczytasz notkę, która tam dziś się pojawiła.
    byłoby mi też bardzo miło gdybyś wyraziła swoją opinię na temat mojej historii :)
    pozdrawiam, Zoe ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę zostawiać takie informacje w odpowiedniej zakładce

      Usuń