środa, 1 lipca 2015

Liebster Award

Dziękuję bardzo za nominację Alissie (blog) :D
 "Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Cóż.. miałam nie brać udziału w tego typu rzeczach, ale że już tak jakby wkrótce "odchodzę" stąd, pomyślałam, że nic mi nie zaszkodzi :D

Odpowiedzi:
1. Jaka jest ostatnio przeczytana przez ciebie książka?
   Właśnie skończyłam czytać "Dla ciebie wszystko: ;)
2. Twoje pierwsze opowiadanie lub jakakolwiek twórczość?
   Pierwsze? Hm.. kiedyś pisałam krótkie wierszyki, ale tego nie uznaję za moją "pierwszą twórczość" (bo były tak beznadzieje, że szkoda pisać :P), ale w wieku dziesięciu lat napisałam  swoje pierwsze opowiadanie pt."Bezdomny"
3. Ulubiony zespół muzyczny / wykonawca?
   Ojej, dużo tego :D Wymienię może kilka ;) Martin Garrix <3 (ogólnie to bardzo dużo słucham tego typu wykonawców (?), DJ'ów itd ) , 5 Seconds of Summer, Ed Sheeran, Ellie Goulding 
4. Co byś zrobiła gdybyś dostała propozycję, żeby na podstawie twojego opowiadania nakręcić film?
   Kurcze, oczywiście bym się zgodziła :D
5. Do jakiego miejsca [kraju/miasta\ chciałabyś najbardziej pojechać?
   Zawsze marzyłam, żeby pojechać do Anglii, zobaczyć Londyn itd, ale już to zrobiłam, więc teraz moja lista "Gdzie chciałabym pojechać" jest dość długa, ale np. jest na niej Krabi, Singopore, Paryż, Florencja, Dublin.
6. Jakiego bohatera / jaką bohaterkę ze swojego opowiadania lubisz najbardziej?
   Z tego opowiadania? Hm.. tak w sumie to każdego lubię na swój sposób :D No ale chyba najbardziej Emilię jako, że jest główną bohaterką i to na niej wszystko się skupia.
7. Książki zwykłe czy książki elektroniczne?
   Zdecydowanie zwykłe.
8. Co uważasz na temat seriali typu "Dlaczego ja", "Trudne sprawy" i podobnych?
   Haha co ja myślę? Akurat "Dlaczego ja" i "Trudne sprawy" są w miarę normalne i przyznaję się, że oglądałam je kilkanaście razy, ale np. na "Ukrytej prawdzie" jedynie się śmieje XD.
9. Czy według ciebie przyjaźń damsko-męska taka bez związku istnieje?
   
Chyba nie. Zawsze któraś ze stron się zakocha nawet jeśli tego nie chce.
10. Android czy iPhone?
   Nie mam zdania.

Nominuję (niestety tylko cztery blogi):
http://rock-star-and-girl.blogspot.com/
http://days-of-freedom.blogspot.com/
http://melodie-serc.blogspot.com/
http://julia-and-bartekk.blogspot.com/
Moje pytania:
1. Jak masz na imię?
2. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
3. Twoje największe marzenie to..?
4. Skąd czerpiesz pomysły na rozwój zdarzeń w twoim opowiadaniu?
5. Ulubiony film?
6. Twój największy życiowy sukces to..?
7. Jaki język chciałabyś opanować do perfekcji (jeżeli taki jest)?
8. Uważasz, że jesteś ładna?
9. Czego ci brakuje?
10. Jaki jest twój ulubiony  środek lokomocji i dlaczego?
11. Czy planujesz w przyszłości pokazać swojego bloga dzieciom? (swoim)


2 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo za nominację.
    Mogłabym tutaj odpisać na pytania? :)

    1. Jak masz na imię?
    Kasia :)
    2. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
    Bardzo chciałabym zostać lekarzem.
    3. Twoje największe marzenie to..?
    Dostać świetną, sadysfakcjonującą prace i założyć, troszczącą się o siebie rodzinę.
    4. Skąd czerpiesz pomysły na rozwój zdarzeń w twoim opowiadaniu?
    Nie wiem... Jakoś same mi do głowy przychodzą :)
    5. Ulubiony film?
    Piraci z Karaibów.
    6. Twój największy życiowy sukces to..?
    Wygrana I miejsca w konkursie wojewódzkim :)
    7. Jaki język chciałabyś opanować do perfekcji (jeżeli taki jest)?
    Francuski :)
    8. Uważasz, że jesteś ładna?
    Nie :D
    9. Czego ci brakuje?
    Niczego. Jestem zadowolona ze swojego życia.
    10. Jaki jest twój ulubiony środek lokomocji i dlaczego?
    Samochód, dlatego że jest wygodny i szybki ;p
    11. Czy planujesz w przyszłości pokazać swojego bloga dzieciom? (swoim)
    Nie myślałam nad tym ;). Będę się nad tym zastanawiać, jak będę miała dzieci :D

    Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację, to wiele dla mnie znaczy! :)

    OdpowiedzUsuń